Werkwijze en tarieven

Hoe gaan we aan de slag?

Heb ik ruimte, dan schakelen we snel en kan ik binnen een week voor je aan de slag.

Geen probleem! 

Zo kun jij bezig zijn met de activiteiten waar je warm van wordt en goed in bent.

Onze samenwerking

Hoe starten we het op?

Stuur een e-mail en ik doe een voorstel voor een kennismakingsgesprek online. In het kennismakingsgesprek stemmen we wensen en mogelijkheden op elkaar af.

Samen bespreken we waar jij behoefte aan hebt, wat je ideeën en doelen zijn en hoe we de samenwerking vorm kunnen geven in een intake- of kennismakingsgesprek.


Intake- of kennismakingsgesprek

Een succesvolle samenwerking is vaak het resultaat van een goede voorbereiding. De intake is een belangrijke stap bij het creëren van heldere verwachtingen bij alle partijen. We bespreken wat er nodig is, hoe we de samenwerking vorm gaan geven en wat de verwachte resultaten zijn. Tijdens dit gesprek merken we al vlot of er een geschikte match is. Na het gesprek ontvang je zo snel mogelijk een offerte. Na akkoord starten we de samenwerking.


Facturatie en betaling

Je ontvangt maandelijks een factuur met een gespecificeerde urenverantwoording van de werkzaamheden. De betaaltermijn is 2 weken.


Reistijd en reiskosten

In principe werk ik vanuit mijn thuiskantoor, zeker 99,99% van de werkzaamheden kan ik zo voor je afhandelen. 

Mocht op locatie komen toch nodig zijn, reken ik voor reistijd een tarief van €.25,00 per uur. Reiskosten zijn de tarieven met het OV 2e klasse. Beide bedragen worden gerekend vanaf mijn thuiskantoor in Zwolle tot aan de afgesproken locatie.